Korduma kippuvad küsimused

Siit leiate kiired vastused meilt tihti uuritud küsimustele kodulehel kliendikonto loomise ja arvete edastamise kohta.

Kes saab Onninen’is kliendikonto avada? Kuidas toimida?
Meiega äri ajamiseks vajate ettevõttepõhist kliendikontot. Kliendikonto avamiseks on seega vaja oma ettevõtte registrikoodi. Avage kliendikonto meie kodulehel.

Kui kaua võtab aega kliendikonto avamine?
Kliendikonto avamiseks tuleb täita elektrooniline vorm, me kontrollime teie volitusi ettevõtet esindada, ettevõtte volitatud esindajal on vajalik digiallkirjastada meie tarnetingimused ja seejärel konto aktiveeritakse.

Mis vahe on krediidikontol ja sularahakontol?
Sularahakontoga saate osta tooteid Onninen Expressi kauplusest ning meie veebipoest. Sularaha kliendina tasute ostu eest enamlevinud maksekaartidega.
Krediidikonto kliendina saate osta tooteid Onninen Express kauplustest ning meie veebipoes tasudes kas krediidilimiidi piires arvega või enamlevinud maksekaartidega.

Kuidas muuta sularahakonto krediidikontoks?
Kõige mugavam viis sularahakonto vahetamiseks krediidikontoks on täita krediidikonto taotlus veebis.

Kuidas pikendada või tõsta olemasolevat krediiti?
Krediiditingimuste muutmiseks tuleb täita krediidikonto taotlus veebis.

Kuidas muuta või lisada volitatud isikuid?
Volituste muutmiseks tuleb täita volikirja blankett ning edastada see meie klienditoe e-postile [email protected].

Olles Onninen klient on minu kontakt- või pangaandmed muutunud. Kuidas ma oma ettevõte teavet värskendan?
Edastage uued andmed meile võttes Onnineni klienditoega ühendust kas 6105 550 või e-posti kaudu [email protected].

Ettevõtte registrikood muutub. Kuidas see meie Onnineni kliendikontot mõjutab?
Kui registrikood muutub, tehke uus kliendikonto taotlus.

Kas ma saan tellida tooteid ilma kliendikontota?
Ei saa. Teil on vaja ettevõttepõhist kliendikontot. Kliendikonto saate avada meie kodulehel.

Unustasin oma Onnineni e-poe parooli. Kust ma saan uue?
Uue parooli saate määrata aadressil https://www.onninen.ee/salasona-taastamine

Ma ei saa e-poodi sisse logida? Kellega ma ühendust võtan?
Kui olete oma parooli või kasutajatunnuse unustanud, proovige esmalt parool ise lähtestada. Muul juhul võtke meiega ühendust aadressil [email protected] või helistage numbril 6105 550

Kes saab Onnineni e-poe ja mobiilirakenduse OnniApp kasutajatunnused avada?
Onnineni kliendid, kellel puudub e-poe kasutajakonto saavad veebipoe kasutajatunnused hankida aadressil https://www.onninen.ee/registreerumine. Vajalik on lisaks muudele kontaktandmetele teada oma ettevõtte kliendinumbrit milleks on 7-kohaline number Onnineni poolt saadetud arvel, saatelehel või pakkumusel.

Kas pean OnniApp rakenduse kasutamiseks tellima uued kasutajatunnused?
Onnineni e-poe kasutajatunnused kehtivad ka Onninen Expressides mõeldud mobiilirakendusele OnniApp.

Kas ma saan sularahakonto kliendina veebist tellida?
Jah. Sularahakonto klient saab veebipoest osta kaardimaksega (Visa, Mastercard).

Kuidas muuta e-poe tellimuse tarneaadressi?
Saate e-poes ostu sooritades ostukorvi kinnitamise etapis muuta tarneaadressi või lisada täiesti uue tarneaadressi.

Mis on tellimuse viiteväljad ja mis neile sisestatakse?
Tellimuse juurde saab sisestada üksikute tellimuse ridade viited ja kogu tellimuse viited (nt. ehitusobjekti nimetus, teie ostutellimuse number)

Mis on ostunimekirjad ja kuidas need töötavad?
Ostunimekirjadesse saate hõlpsalt tooteid hilisemaks kasutamiseks sisestada. See kiirendab tellimuste vormistamisele kuluvat aega. Saate jagada enda loodud ostunimekirju teiste oma ettevõtte kasutajatega. Funktsioonid on saadaval ainult sisselogitud kasutajatele.

E-poe tarneaadresside info on vananenud ja projektid lõppenud, mis tuleks eemaldada. Kuidas ma toimima pean?
Enda loodud tarneaadressid saate e-poes kustutada jaotises "Minu konto" > „ Kasutaja seaded“ > "Tarneaadressid". Ärge unustage kõigepealt sisse logida. Ettevõtte tarneaadressid pärinevad kliendi põhiinfost. Muutunud infost teavitage Onnineni kliendituge e-posti teel [email protected].

Miks ei saa kõiki tooteid osta e-poest?
Kõiki meie e-poes kuvatud tooteid meie laost ei leia, kuid need tellitakse meie ulatusliku tarnijate võrgustiku kaudu vastavalt kliendi vajadustele. Nende toodete puhul tagame oma müügipersonali kaudu toote sobivuse, tarneaja ja hinna. E-poodi lisandub aga pidevalt juurde uusi ostetavaid tooteid.

AS Onninen kontaktid