Tekkis küsimusi?
Onninen klienditugi
tel 6105 550
e-mail [email protected]
E-poe klienditugi
[email protected]
Eesti on teada-tuntud digiriik ja esirinnas nii digilahenduste pakkujana kui ka nende kasutamises. Ka Onninen koos oma klientidega kannab endas seda uuenduslikku vaimu. Kliendid ostavad meilt füüsilisi kaupu, aga ostuprotsessi läbiviimiseks pakuvad meie digilahendused mitmeid võimalusi. Erinevate variantide seast saab klient valida selle, mis tema jaoks on kõige mugavam ja otstarbekam.
Digiteerimine on trendiks kogu ehitussektoris, kus paljud traditsioonilised töömeetodid ja protsessid on üha enam asendumas digitaalsete lahendustega. Digiehituse plussideks on suurem tõhusus ja kvaliteet. Tehnoloogia vähendab vigade arvu, parandab planeerimist, muudab igapäevatöö ja projekti juhtimise sujuvamaks.
Kõik need plussid tulevad hästi välja ka Onnineni e-poe juures. Veebipood võimaldab klientidel oma aega tõhusalt juhtida, tellides kauba soovitud ajaks oma objektile. Nii väheneb vajadus kaupa ehitusplatsil ladustada, samas on aga vajaminev alati lihtsasti kättesaadav.
Paljud kliendid kasutavad võimalust tööpäeva lõpus e-poes järgmiseks päevaks vajalik kaup ära komplekteerida ja lasta see valmis panna lähimasse Onninen Expressi kauplusse. Järgmisel hommikul tuleb vaid Expressist läbi sõita ja komplekteeritud kaup peale võtta.
E-poes navigeerimine on lihtne ja kasutajasõbralik ning iga toote juurest leiab kohe ka põhjalikud tootekirjeldused. Vajaliku toote ja selle kohta käiva info saab ekraanile kuvada kiirelt ja hõlpsalt.
Lisaks leiab e-poest ka mitmeid lisamugavusi nagu näiteks ostunimekirjade loomine. Tee oma tihti vaja minevatest toodetest eraldi ostunimekirjad ning edaspidi saad juba ühe klikiga tellida kogu nimekirja sisu. See muudab korduvate tellimuste tegemise eriti mugavaks. Lisaks võib olla alati kindel, et mõni pisitoode pole meelest ära läinud.
Kui juhid suuremat meeskonda, saad luua tiimi liimetele eraldi ligipääsud e-poodi. Nii saab iga töömees endale vajaliku ise komplekteerida.
Digitaalne müügikoht on alati avatud, ka siis, kui kliendihaldurid puhkavad või Express kauplused on suletud.
E-poe rakendus OnniApp toob e-poe tootevaliku kliendi nutitelefoni. Expressides saab OnniAppi kasutada ostupuldina, näed oma personaalseid hindu ja toodete saadavust reaalajas.
Objektil on OnniAppi kaudu mugav vaadata, kas vajaminevad tooted on soovitud Expressis olemas. Kohe saab koostada ka tellimuse või siis leida kiirelt juba ostetud kauba paigaldusjuhendid. Äpist leiab kiirelt kätte info ka selle kohta, kas vajaminev renditööriist on kliendile sobivas Expressis saadaval.
Onninen on viinud innovatsiooni veel sammu võrra edasi ja pakub laolahendust, mida saab paigaldada kliendi ruumidesse. Teenusladu on varustatud sageli kasutatavate materjalide ja tarvikutega ja seda hallatakse täielikult mobiilirakenduse kaudu.
Kliendid saavad jälgida laoseisu, esitada tellimusi täiendamiseks ja isegi automatiseerida tellimisprotsessi kasutusmustrite põhjal. Teenusladu annab kindluse, et kriitilised tarvikud on alati käepärast. See vähendab seisakuid ja suurendab tootlikkust töökohtadel.
Automatiseerimise järgmine tase on võimalus esitada tellimusi elektroonilise andmevahetuse (EDI) kaudu. Lühend EDI tähendab ettevõtete vahelist automatiseeritud andmevahetust, kus omavahel suhtlevad kliendi hankesüsteem ja Onnineni laohaldussüsteem. Teenus sobib suurematele klientidele. Kliendi vaatest muudab see korduvate tellimust tegemise tellimise lihtsaks, sest tellimine käib läbi ettevõtte enda hankesüsteemi. Tehingud toimuvad sujuvalt, väheneb vigade arv, automatiseeritud tellimisprotsess hoiab kokku aega. Kliendile pakub see pakub suuremat läbipaistvust ja paremat kontrolli tarneahela toimingute üle.
PunchOut lahendus on justkui kliendi isiklik Onnineni e-pood, milles kuvatakse vaid kliendi poolt kindlaks määratud kaupu, ja seda kliendi enda ostusüsteemis. Esimese etapina toote tellimisel luuakse kliendi ostusüsteemi ostutellimus. Seejärel jätkub selles samas kliendi süsteemis tavapärane just sinu ettevõtte tellimuste kinnitusring. Nii on tagatud, et tellitakse vaid vajalikke tooteid. Kogu ostuprotsess on tõhusam ja paremini kontrolli all. Personaalsed hinnad, info toodete ja nende saadavuse kohta on ka PunchOuti puhul samad kui Onnineni e-poe keskkonnas.
Koroonapandeemia ajal kasutusele võetud Click & Collect kiirtarne teenus on jäänud kasutusele tänini ja on klientide poolt omaks võetud. Esitades tellimise e-poes tööpäeviti kell 7.00 – 14.00, saad enda poolt valitud Expressist kaubad kätte hiljemalt 2 tunni jooksul. Puudub vajadus pikemalt kaupluses aega veeta ja vajaminevaid tooteid ise riiulist otsida.
Kõik need uuenduslikud lahendused teevad kliendil vajaminevate toodete ostmise lihtsamaks ja võimaldavad valida just enda ettevõttele sobivaima ostuprotsessi. Nii muutub töö korraldamine sujuvamaks, hoiad kokku aega ja parandad sellega ettevõtte konkurentsivõimet.
Onnineni digilahendused on näide sellest, kuidas ka traditsioonilistes tööstusharudes saab kasutada tehnoloogiat selleks, et vastata klientide muutuvatele vajadustele ja püsida kiiresti muutuvalt turul teistest sammu jagu ees.
Onninen klienditugi
tel 6105 550
e-mail [email protected]
E-poe klienditugi
[email protected]